" />

1 Immobles

Pis A Venda

Pis a Passeig de la Muntanya, Font Verda

249.000 € Ref. 2302394

Cèntric i lluminós pis amb terrassa a Granollers.
Aquest pis de tres habitacions, compta amb un àmpli menjador amb molta llum natural i sortida directa a la terrassa on gaudir de les vistes i el sol.
La seva cuina amb espai per als esmorzars en família, disposa de galeria envers espai extra.
La seva habitació principal és àmplia i amb molta llum i les altres dues, individuals, actualment estan comunicades per una obertura.
El bany amb plat de dutxa compta amb diferents armaris per a emmagatzematge.
Els seus tancaments són d'alumini amb doble vidre i el sostre del menjador, de fusta natural, li dóna un toc distintiu bonic.
La finca disposa d´ascensor i molt bona relació entre veïns.
La seva ubicació és ideal, amb tots els serveis per al dia a dia i pocs minuts del centre si volem àmbient.
Una oportunitat a tenir molt en compte.

Necessites hipoteca? Oferim possibilitats de finançament, amb estudi sense cap cost. Consulta'ns
En els preus publicats no estan inclosos els impostos (ITP/IVA o AJD) i despeses de la compravenda o lloguer segons corresponguin. Demaneu la informació detallada de les característiques de l'immoble, els impostos i despeses de la vostra operació, estarem encantats d'atendre'ls.
Els metratges de cada immoble són els obtinguts de la cèdula dhabitabilitat o del cadastre.

  • 3 Dorm
  • 1 Bany
  • 88m²